A hely, ahol minden rendben van vezetett meditáció

– Online Tudatosság Tér változat otthoni felhasználásra –

Alapvető vágy él bennünk megélni a biztonságot, a nyugalmat, és azt, hogy minden rendben van. Van egy hely a lelkedben, ahol átélheted ezeket az érzéseket. Ebben a vezetett meditációban lehetőséged van arra, hogy eljuss ebbe a dimenzióba, tudatállapotba. Igazi kikapcsolódás és feltöltődés vár rád, amely minden alkalommal az újdonság varázsával frissít fel. Az élménynek csak a képzelet szab határt, de ettől nem kell tartanod, mert ez mindenkiben határtalan.

Javaslom, hogy mielőtt meghallgatnád a meditációt, hallgasd végig a ráhangoló gondolatokat és végezd el az ismertetett önismereti gyakorlatot is, mert így teljesebb tapasztalatot és élményt élhetsz át majd a meditációdban.

Ráhangoló gondolatok és önismereti gyakorlat szöveges változat - kattints ide -

„Mennyi minden van az életünkben, amely tökéletesen rendben van, és figyelemre sem méltatjuk, mert mindig csak arra a kevésre figyelünk, amely éppen nincs egészen rendben.”
– Kurt Tepperwein –

Lelkünkben van egy hely, ahol átélhetjük a békét, a teljes nyugalmat, és a felszabadult boldogságot. A hely, ahol minden rendben van című meditációnk éppen oda vezet el.
Amikor átéljük a bizonytalanságot és azt az érzést, hogy nem tudhatjuk, mit hoz a jövő, akkor erős késztetést érezhetünk, hogy biztos pontokat keressünk. A külvilágban azonban nem találhatjuk ezeket a pontokat. Lelkünkben viszont, ráébredhetünk arra, hogy valójában mindig minden rendben van, mert az Univerzumban semmi nem történik véletlenül. Szinte az összes tanításban és bölcseletben arra bíztatnak, hogy éljük át az itt és a most csodáját. A csodát, ami nem a múltban és nem is a jövőben, hanem itt és most van. Hiszem és tudom, hogy van választási lehetőségünk. Választhatunk boldogság és boldogtalanság között. Ez így túl egyszerűnek tűnik, de valójában az életet az elménk teszi bonyolulttá. A boldogságot két dolog hozhatja meg számunkra. Az egyik a döntés, ami valójában elkötelezettség a boldogság mellett, a másik pedig a megfelelő tudatállapot. A döntés rajtad áll, a tudatállapot elérésében azonban tudok segíteni . Elég egyszer, igazán mélyen átélni azt, hogy minden rendben van és a továbbiakban ráébredsz, hogy ennek kiterjesztése az életedben ismét csak rajtad múlik. Rendszeres gyakorlással a meditáció mesterévé válhatsz. Ez akkor következik be, amikor kellő gyakorlatod lesz abban, hogy elmédet elengedve a belső csend állapotába lépj. Mindig választhatunk gondolat és gondolat, érzés és érzés között. Csak azt élheted át és azt teremtheted meg, amire képes vagy és amit megengedsz magadnak. Amikor van képünk, akkor képesek vagyunk teremteni. Ebben a meditációban aktívan használjuk teremtő képzeletünket, a kivetítések erejét. A meditációs gyakorlat ismétléseinél megfigyelhetjük, hogy egy kicsit mindig más az élmény. Ugyanakkor, ami mindig azonos és biztos pont a gyakorlás folyamán, az nem más, mint az átélt lelki béke és nyugalom. Ahogy rendszeresen megajándékozod magad azzal az érzéssel, hogy minden rendben van, megfigyelheted, hogy az életedben jelenlévő stressz és a kihívások okozta feszültség egyre kevésbé hat rád. Olyan stabilitást érhetsz el, ami által könnyebben tudsz a középpontodban maradni.
Számomra igazi kikapcsolódást és feltöltődést jelent ennek a lelki dimenziónak az átélése. Egy-egy nehezebb nap után ez az egyik kedvenc vezetett meditációm, ami mindig segít a megújulásban.
Önismereti gyakorlat:
Gyújts egy gyertyát, ha lehetőség van rá, amennyiben nincs, akkor képzeld el.
A gyertya lángját szemlélve a következő mondatokat ismételd halkan kimondva:
– Szeretetben vagyok! Szeretem és elfogadom magam! Minden rendben van!
Ezekkel a mondatokkal lelki áthangolódásodat segíted és pár perc alatt sokkal jobban érezheted magad.
Ne törődj azzal, ha nem érzed igaznak jelen állapotodra nézve az állításokat. Az áthangolással részletesen foglalkozunk majd, addig is tapasztald meg a három egyszerű mondat folyamatos ismétlésének hatását. Lelki energiáidnak a mondatok irányt adnak és megteremtik azt a tudatállapotot, amelyben már átélheted ennek a három állításnak az igazságát.
Folytasd a gyakorlatot legalább 3 percig, vagy amíg jólesik.
A gyakorlat következő szintjét érdemes tükör előtt végezni, ahol a gyertya lángja helyett a saját szemeidet nézed. Nézz úgy a saját szemedbe, mint amikor egy szeretted szemébe nézel. A mondatok azonosak és a gyakorlat hossza is.
Egy-két kérdés, amit szívesen feltennék neked, amennyiben ott lennék, amikor a gyakorlatot elvégezted:
• Mennyire volt könnyű a gyakorlat?
• Eljutottál addig, hogy igaznak érezted az állítást?
• Felbukkant e a gyakorlat közben bármilyen emlék, gondolat, vagy érzés?
• Mit adott neked a gyakorlat?
• Változott- e a gyakorlat hatására az önmagaddal való kapcsolatod?
Amikor elvégezted a gyakorlatot, akkor tedd fel ezeket a kérdéseket és őszintén válaszolj rájuk. Utána érdemes leírni az átélteket. A közben átélt érzések és a felbukkanó gondolatok által bővítheted önismeretedet.
A tükör előtt akkor gyakorold az áthangolást, ha már a gyertyával legalább egyszer kipróbáltad.

Most már kellően ráhangolódtál A hely, ahol minden rendben van című vezetett meditációra. Azt javaslom, hogy végezd el most ezt a meditációt.

Belső Erő Online Videó Tréningek

Szeretettel ajánlom a figyelmedbe!

alap, haladó és mester szinten

szeretet, erő, bölcsesség, harmónia, tudatosság, meditáció, szellemi ébredés

Kattints a További információk gombra, hogy elérd a tájékoztató oldalt!

X

Elfelejtetted a jelszavadat?

Csatlakozz hozzánk!